Friday, March 27, 2009

Terry Richardson: Autoportraits

MISCELLANEOUS
Autoportret: Terry Richardson
terry-richardson-vogue-homme-international-front
Terry Richardson: Autoportraits

Cand am intrat in eye-contact cu articolul de pe Highsnobiety am vazut mai intai poza de mai sus. Mai intai am zis: "..ceva neexplorat in autoportretele lui Terry?!". Ma gandeam la o alta perspectiva artistica de a expune lucrurile asa cum sunt, Terry way..
Apoi am vazut asta:
Untitled-1
Ce era de fapt o reclama la ceasuri, intr-un shot pentru Vogue Homme International.
Peste excesul coloristic de piele "de la femme", barbatul incitat poate alege intre golden skin sau golden watch. Cativa vor alege ambele variante.
Bravo Mr. Terry pentru strategia pe care si-o asuma de fel planurile publicitar si politic.[to name a few].
Ca o paranteza..
Imi aminteste de criza, domle: multa zarva pe umerii celor inghititi de sistemul cu gauri[nu te simti singur, more of us were innit]. Sau de perioada dinaintea crizei: "cheltuiti ce nu aveti imprumutandu-va, consumati peste cat va permiteti!" tot in baza unui sistem cu gauri. Da'..dar au publicitate!
Ei bine..lasa nene gaurile in dreptul geamului sa mai intre o raza de soare..
[omul cu cafeaua pe platourile unei emisiuni LIVE, in drum catre regizor]
"-Oooo glooooooory Daaaaay!"
"-Dude,shut the f*ck up!
Comerciaaaaals!!"

Sursa: Highsnobiety

0 comments: