Thursday, November 13, 2008

Galerie: Mary Anne Hobbs @ Fabrica

Marry Anne Hobbs a fost aproape de spreakerele si inimile noastre Sambata trecuta in Fabrica, intr-un show de exceptie: ii multumim! Intr-adevar un set plin de energie si vibratii delicate, ceva conceput pentru un efect pe masura in ring.

Sa o cunosti pe Mary Anne e ceva deosebit; una dintre cele mai remarcabile prezente de pana acum!

La pupitru am avut din nou placuta ocazie de a-l vedea pe Hazee of Skunk Predatorz[Deva]cu un set care ne-a delectat si ne-a aprins pe rand. Rock on!

MCul surpriza a intermediat si el comunicarea muzicala instigand in microfon la distractie..Cum a decurs, veti vedea si in poze:)

Mai incercam beatbox, big ups Killer!>tare!
Ogonek[foc] ne-a incins bine dupa introul pe dnb al lui Hazee trecand la o poveste in ring pe un cu totul alt BPM.
Eu am facut ceea ce mi-am propus de mult, sa va pun beaturi de bmore inainte de dubstep si un outro de drumandbass pe dimineata. Am fi stat cu mult dupa 6, dar s-a terminat prea repede..



_MG_3255 copy
_MG_3146 copy
_MG_3277 copy
_MG_3276 copy
_MG_3310 copy
_MG_3043 copy
_MG_2930 copy
_MG_2909 copy
_MG_3029
_MG_3649 copy
_MG_3131 copy
_MG_2953
_MG_3064 copy
_MG_3052 copy
_MG_3452 copy
_MG_3183 copy
_MG_3048 copy
_MG_2906 copy
_MG_3181 copy
_MG_3504 copy
_MG_3350 copy
_MG_3685 copy
_MG_3330 copy



Galeria >aici< Big ups, Sharky!

Un inceput placut de fuziune intre dubstep si drum and bass, asa ca puteti fi siguri de o noua repriza de dubby su5Bass urban soulfull neuro vibez si in viitorul apropiat.

Pana atunci ii vom avea cu noi pe JFB & D Kay[05Dec.], The Panacea & Vengeanze[27Dec] si Shy FX & Stamina MC[17Ian.] Stay tuned!

Acum vin multumirile dedicate celor prezenti la event, echipei>1luv, celor care isi ofera suportul de fiecare data: Ollie Gang Shop, Sapte Seri!

!support the electronix with substance and HLS ^_^!

0 comments: