Tuesday, August 25, 2009

[party] SUMMER SHOW #6 - ultimul episod



SUMMER SHOW ultimul episod
Joi, 27 August @ Stamba Cafe
Bucuresti, Str. Gabroveni 19 [zona Lipscani]
Acces: 10ron, Start: 22:00
..........................

LINE UP:

22:00 - ODILIM - FURNAL-SOUND.BLOGSPOT.COM - Soulfull Electronix
22:50 - NOCS - myspace.com/nooocs - Dubstep Set
23:40 - SKEEV - Dubstep Set
00:30 - WAAR - Dubstep Set
01:20 - RAIZAH - myspace.com/ladyraizah - Jungle, Drum&Bass Set
02:20 - DROPDREAD - dropdread.blogspot.com - Drum&Bass all styles Set
03:20 - TERRARIN - myspace.com/terrarindnb - Drum&Bass/Jump Up, Liquid Set
04:10 - SHARKY - myspace.com/shakryrol - Electro, Fidget, Bassline, 90s pop!
05:00 - UNLOCKA - myspace.com/djunlocka Glitch Hop
06:00 END
..........................

Ultimul episod de vara din seria SUMMER SHOW isi muta cuibul in Stamba Cafe deoarece Control Club a intrat intr-o scurta perioada de renovare; ne cerem scuze pentru flipsideul neasteptat.
Cu aceasta ocazie multumim Clubului Control pentru gazduire! - ne-am distrat, nu-i asa? Nu va faceti griji, ne reintoarcem..iar vestea buna e ca sistemul de ventilatie va tine pasul cu noi. Multumim inca o data pentru vibeul bun cu care am fost primiti.
Revenind, Joia aceasta in Stamba Cafe unde luminile ne delecteaza precum o briza tropicala de absinth ne reintalnim sa celebram o noapte shakespeariana pe drum&bass, jungle, darkstep, dubstep, reggae, electro, bassline, glitch hop..pop...ooooh cate si mai cate!
Trebuie sa iesim din vara in stil mare, asa ca va asteptam alaturi de noi!














SUMMER SHOW #5 @ CONTROL
PHOTO GALLERY

via Flickr

SUMMER SHOW #5 s-a lasat cu dezmat muzical ca la carte. Am fost impresionata de soundul de Joia trecuta, cap coada.
In primul rand Filth-er intarziase asa ca Terrarin i-a luat locul in deschiderea serii pe ritmuri lejere de drum&bass. Nu aveam idee ca Filth-er ne va lasa cu gura cascata mai apoi. Literalmente, dubstep 2 dnb in heavy rotation. Si daca credeti ca am ajuns pe varful Everestului, ei bine apogeul serii clar l-a marcat Silk cu setul sau de neurofunk ca la o lectie de conservator. Asa ca am lasat trecut peste rutina drumului catre Tibet si ne-am imbogatit spiritual si acasa, frumusel. Eu am cautat sa pun la cale cateva mash upuri intre piese noi si vechi. stiu ca se simtea lipsa unor ritmuri braziliene old school precum Capoeira[J Majik] sau ritmurile cu ecou precum beaturile din Half L/B[Limewax] si chiar nu m-am lasat pana nu am simtit ca dau 100%; sper ca s-a simtit asta si in ring. Jigga a strans deja cativa admiratori care il mai asteapta pe la noi ;) Massive shouts catre Petro city! Evident..nu ma las pana nu mentionez de stilul schimbat al lui Katalepsys; a dat in noi cu mult tech si bass drops..aproape ca nu mai plecam acasa..si nici nu am plecat. Seria de back2backuri pe rasarit deja e traditie..

Cu galeria..sa nu uit, atat eu cat si Drae ne cerem scuze; s-au pierdut highlighturile si pozele cu publicul per ansamblu asa ca ne vedeti mai mult pe noi de asta data :) Drae promite ca se revanseaza.

va multumesc mult pentru prezenta de fiecare data..shouts everybody!

0 comments: