Tuesday, December 16, 2008

D Kay & JFB: o a doua galerie şi un mic review

Revin după cum v-am promis. Câteva poze semnate Tanasoff, asta dupa ce ne-am bine dispus simţurile din priviri cu o sesiune marca Sharky, aşa cum ne-am obişnuit. Obişnuit? Nu incă, drept dovadă si instantaneele, pozele care ne cuprind in toata splendoarea.
Pe scurt: We're loving it! cum s-ar zice prin alte curţi.
_MG_7112st
_MG_7061st
_MG_7218st
_MG_7029st
Mai multe, aici.

Nu a fost cu premeditare, dar trecând printre poze chiar m-a lovit cu nostalgie in frameuri consecutive dorinţa de a tasta ceva in adiţia lor. Viva Las Vegas!
Viaţa e frumoasă, chiar şi-n vremuri grele..situaţii de urgenţa, sau mai rău: de criză. Buhuhuhuh, ca de fiecare dată..că e ploaie că-i război noi mutăm tam-tamul politic in ringul de dans si ne-arătăm şi noi muşchii noştri că pân' la urmă lucrurile oricum evoluează după cum ne tăiem capul sau ne spetim de prea mult efort la joburi sau nu.
Aşadar,
I-am avut pe meleagurile noastre pe D Kay si JFB, cel din urmă in intâietate pentru noi cei din Sud.
Seturile au fost mai mult decât explozive iar publicul la inălţime, fapt remarcat si de către invitaţi. Nu au lipsit din program nici The Prodigy, chiar acolo pe hârtia mai puţin albastră dacă daţi un zoomuleţ.
_MG_7056st
Pe semne că JFB a aflat incă de la primul său contact cu România de tradiţia noastră, incât a trimis din ace numai furori către public, inclusiv o piesă semnată Prodigy plus alte două remixuri dacă-mi aduc bine aminte. Evident că a contat conduita de skilluri si mişcările şhamanice peste farfuriile de la pupitru, lăsand la propriu destule feţe marcate de momentele muzicale. Printre ele mă număr şi eu exprimându-mi totodată dorinţa certă de a-l readuce cândva neapărat alături de Beardyman.
*Shouts catre Killer!*
_MG_7053st

Pe D Kay am dansat până la decay sau mai bine zis intre ring şi canapea. Iar daca nu e indeajuns de metaforic, ceea ce am simţit pe undele setului semnat David D Kay a semănat mai degraba cu un răsărit de soare, mai exact momentul acela in care simţi ca razele iţi pătrund până in suflet şi te intorc pe toate parţile mai bine ca la psiholog. Nota 10. cu plus.

Şi ca să inchei despre line up, dar nu in ultimul rând! aş vrea să il felicit şi să-l recomand pe Phoneme. Un om care işi face treaba pe breakbreat foarte bine, un om tehnic şi de vibe; ma bucur ca am avut ocazia să vi-l prezint.

Freeman a turnat in pahare ultimele picături de efervescentă ale serii şi ne-a trimis in Rai incă o dată după D Kay. Era aşteptat in spatele pupitrului, aşa că nu-mi rămâne decât să-l felicit pentru treaba bine făcută. Big ups!

Eu? M-am simţit cum nu s-a mai intâmplat de mult. Poate facem stage diving data viitoare dacă nu for real, măcar in minţile noastre când e prea frumos. Apreciez strigătele din ring, mai ales dacă le-am meritat. Ce ziceţi?

In fine..
A fost o seară pe cinste per total, deşi după cum era de aşteptat, mai greu să umpli o incăpere de 2000 de persoane de la primul contact.
Dar măcar ne-am bucurat de un set up care să-nchida gurile rele, un set up care cheamă vântul occidental inspre noi ceva mai apăsat lasănd loc bunului simţ si aprecierii.
S-a rupt şirul de intrebări legate de temperatură incă de la primii paşi facuţi peste pragul intrării, iar eu chiar nu am stat pe gânduri in a-mi arunca de pe mine cămaşa odată cu primele acorduri din set. Cele 25 de grade garantate au tot câştigat in număr pe măsura innaintării in seară. Acum nu mai ştiu sigur dacă era vorba de muzica pusa de JFB şi D Kay sau de fetele sexi si băieţii simpatici din ring, cert e ca toţi eram la fel de energici si de ce nu, energizanţi.

Aşa că le mulţumesc tuturor celor care au lăsat cina in familie si cadourile lui Moş Nicolae să mai aştepte in şoşoni pentru a fi alaturi de noi ..mai ales intr-o seară de Vineri precum cea de pe 5 Decembrie.

Ştiu că sunt aşteptate seturile invitaţilor şi am motive să cred ca se va imbogăţi contentul la acest capitol pe 2009. Cu siguranţă mai multă muzică şi bună dispoziţie.
...Se lucrează si la un website propriu-zis.

Iar acum, ceva mai multe imbrăţişari teamului din ce in ce mai numeros, mulţumiri celor care participa intr-un fel la promovarea evenimentelor; Lista nu se opreşte aici.

Ne vom reîntâlni pe 27 Decembrie in acelaşi wonderland. Ce pot sa va zic decât ca va aştept cu drag să celebrăm un 2008 care ne-a lăsat o sumedenie de amintiri plăcute.

Flyer

0 comments: