Thursday, October 08, 2009

[documentary] The Birth Of MCing


Introducere: cultul MCingului
via Kmag

The Birth Of MCing este un articol interesant, menit sa documenteze cititorii pe scurt despre curentul MCingului. Realizatorul acestuia, Miguel Cullen, pune in lumina mai multe aspecte de baza si termeni care pentru noi inca mai stau in ceata, multe prin filtrul celor din Saxon Sound System - un mare punct de referinta si pentru scena de drum&bass, din cate se pare. Articolul in intregime pe Kmag.co.uk.


"I'd say only 50 per cent of heads know that drum and bass MCing comes from sounds like Saxon. They pioneered the fast chat, along with people like Asher Senator. I haven't actually changed my style since the reggae days, although maybe the pace of the rhymes has increased. Who's the inspiration for today's MCs? Well, to be honest I feel that we would be high in that category."[Flinty Badman of Ragga Twins]
www.myspace.com/saxonsound





0 comments: